خانه  »  وبلاگ راسان   »   سئو مثبت 3 راه کلیدی جهت افزایش بازدید وب سایت

سئو مثبت 3 راه کلیدی جهت افزایش بازدید وب سایت

4.8
(4)

سئو مثبت 3 راه حل یا کلیدی جهت افزایش بازدید در وب سایت. امروزه با روی کار آمدن آنلاین شاپ ها و فروشگاه های اینترنتی خیلی از افراد خرید ها و خدمات مد نظر خود را از این پلتفرم ها انجام می دهند. به بیان دیگر بازار کار انواع وب سایت ها داغ شده و بسیاری کسب و کار خود را بر روی بستر وب قرار می دهند. در این بین هستند کسانی که وب سایت خود را طراحی و آماده کرده که بخواهند از این بازار نهایت بهره را ببرند.

یکی از چالش های همیشگی وب سایت های نوپا افزایش بازدید سایت، ترافیک بیشتر و در نهایت ارایه خدمات و فروش بیشتر است. در اینجاست که سئو مثبت 5 راه حل برای افزایش بازدید وب سایت به کار شما می آید. در ادامه مطلب قصد داریم 5 راه حل کلیدی و تاثیر گذار در اختیار شما قرار داده تا بتوانید نرخ کلیک و بازدید وب سایت نوپا خود را افزایش دهید. پس با در این مسیر همراه شوید.

سئو مثبت 3، اولین راه حل

بسیاری بر این باورند که کلمات کلیدی کوتاهی که در موتور های جستجو سرچ زیادی دارد می تواند برای سئو آنها هم نتیجه داده و نرخ بازدید خود را افرایش دهند. در جواب باید گفت بله تاثیر دارد ولی نه برای وب سایت هایی نوپا و تازه راه اندازی شده است. بیاید این مطلب را با ذکر یک مثال بررسی کنیم. فکر کنید شما فروشگاه آنلاینی راه اندازی کرده اید که در آن کیف و کفش برای فروش گذاشته اید. حال می خواهید برای فروش کفش خود محتوایی تولید کرده و صفحه ای به آن اختصاص دهید. در اولین قدم عنوان سایت را انتخاب کرده و نام آن را می گذارید فروش کفش. در فهرست زیر تعدادی از کلمات کلیدی درباره فروش کفش قرار داده ایم حال بیاید آنها را بررسی کنیم.

  • فروش کفش
  • قیمت کفش
  • خرید کفش
  • کفش مردانه
  • کفش زنانه
  • قیمت کفش مردانه
  • قیمت کفش زنانه

حال بیاید کلمات کلیدی بالا را در گوگل سرچ کرده و آنها را بررسی کنیم. پس از سرچ کلمات بالا در گوگل می بینیم که وب سایت ها و رقبای زیادی هستند که از این کلمات برای بازدید و فروش خود استفاده کرده اند. حال شما با یک وب سایت تازه راه اندازی شده مواجه اید و کلی از رقبا که باید خود را به آنها برسانید. در اینجا اولین راه برای سئو سایت و افزایش بازدید، انتخاب کلمات کلیدی بلند است.

کلمات کلیدی بلند یا (Long Tail Keywords)

کلمات کلیدی بلند یا به عبارتی Long Tail Keywords ارزش سرچ پایین تری نسب کلمات کلیدی کوتاه و پر رقابت دارند. ولی همین کلمات بلند می تواند پایه گذار نرخ بازدید بیشتر برای کلمات کوتاه تر باشد. یکی از بهترین راه ها برای سئو وب سایت ها نوپا و تازه راه اندازی شده استفاده از کلمات کلیدی بلند است. به عنوان مثال شما به جای کلمه کوتاه کفش مردانه که بسیار سخت و پر رقابت است، می توانید از کلمه بلند کلیدی (کفش مردانه خارجی اصل شیک ارزان) استفاده کنید. حال به عکس زیر توجه کنید تمامی کلماتی که در بالا قرار داده ایم چکیده ای از سرچ کفش مردانه به صورت کلمه کلیدی بلند و طولانی است.

کلمات کلیدی بلند یا (Long Tail Keywords) | سئو مثبت 3 راه

سئو مثبت 3، دومین راه حل

یکی دیگر از راه حل هایی که باعث بهبود سئو و در نهایت افزایش بازدید و ورودی به وب سایت شما می شود تولید محتوا تخصصی و یونیک است. بسیاری از وب سایت هایی که تازه راه اندازی شده اند نیاز به تولید محتوا برای محصولات و خدمات خود دارند. یکی از کارهای اشتباه در زمینه تولید محتوا، کپی کردن از وب سایت هایی است که رتبه های بالای گوگل را در اختیار دارند. دلیل این امر آن است که به خیال خود، محتوایی که سایت های دیگر باعث رشد رتبه آنها شده برای آنها هم کار خواهد کرد. در جواب باید بگوییم خیر دلیل این امر آن است که ربات های گوگل بسیار هوشمند هستند به موضوعات و محتوایی که از وب سایت های دیگر کپی شده اند رتبه ای نخواهند داد.

تولید محتوای یونیک

به طور کلی محتوای یک وب سایت عبارتند از:

  • متن

متن درباره یک موضوع، خدمات یا محصول یکی از فاکتورهای مهم محتوا یونیک به حساب می آید. سعی کنید هنگام نوشتن متنی آن را جاهای دیگر کپی نکنید. بهترین حالت نوشتن متن تجربیات خود یا دیگران درباره موضوع شما است.

  • ویدیو

ویدیوها یکی دیگر از عوامل مهم در تولید محتوا یونیک و جدید به شمار می رود. بارگذاری یک ویدئو ساده و یونیک، ویدیویی که خودتان آن را ساخته و تولید کرده اید خیلی بهتری از ویدیو های کپی شده از جای دیگر برای شما کار خواهد کرد.

  • عکس

یکی از مهمترین نکات تولید محتوا بارگذاری عکس های باکیفیت، جدید، خاص و یونیک است. سعی کنید از عکسی استفاده کنید که مرتبط با موضوع شما باید و حجم بالایی نداشته باشد. هر چه قدر حجم عکس ها کمتر باشد بارگذاری اولیه وب سایت شما بهتر و سریعتر خواهد بود.

  • عنوان

یکی از دیگر از مهمترین نکات در هنگام تولید محتوا عنوان یا تایتل محتوا است. عنوان ها مستقیم به موضوع شما اشاره می کنند پس بهتری عنوانی انتخاب کنید که خاص، جذاب و مرتبط با موضوع و محتوای شما باشد.

  • توضیحات کوتاه یا دیسکریپشن (description)

دیسکریپشن یکی از متا تگ های مهم در همه اغلب وب سایت ها و یکی مهمترین فاکتور های سئو است. نوشتن توضیحات کوتاه باید مرتبط با موضوغ شما باید و مستقیم کلمات کلیدی شما را هدف قرار دهد. از نوشتن مداوم کلمات کلیدی در دیسکریپشن خودداری کنید.

سئو مثبت 3، دومین راه حل | دیسکریپش

سئو مثبت 3، سومین راه حل

یکی دیگر از راه حل های مفید جهت سئو کردن وب سایت و در نتیجه افزایش نرخ بازدید و کیلیک لینک سازی بین صفحات وب سایت است. هنگامی که شما سایت خود را طراحی و آن را راه اندازی می کنید شروع به تولید محتوا و بارگذاری صفحات متعدد می کنید. یکی از نکات مهم و کلیدی در انجام سئو کردن وب سایت لینک صفحات به یکدیگرند. در اینجا مثالی خواهیم زد تا بهتر با روند لینک سازی صفحات آشنا شوید.

فکر کنید شما صفحه با عنوان فروش کفش تولید کرده و کار محتوای آن را به اتمام رسانده اید. این صفحه، صفحه ای است که برای شما اهمیت بسیاری دارد و می خواهید با این صفحه خود را به نتایج بالای موتور های جستجو برسانید. در اینجا لینک سازی داخلی اهمیت پیدا کرده و به شما در راه رسیدی به نتیجه مطلوب کمک شایانی می کند. در مرحله بعد شما صفحه ای تولید می کنید با عنوان کفش چرمی اصل تبریز. حال این صفحه چون محتوایی با مضمون کفش دارد به صفحه اصلی شما که فروش کفش است باید لینک شود. با تولید صفحات متعدد و کاربردی و لینک کردن به صفحه اصلی، صفحه ای که مبدا و برای شما بسیار با اهمیت بود حال برای موتورهای جستجوگر هم مهم خواهد شد.

صفحاتی که آنها را تولید کرده با لینک سازی داخلی به یکدیگر مرتبط کنید. نتیجه این کار به شما کمک خواهد که تمامی صفحات شما بازدید خورده و در رتبه سئو شما تاثیر بسیاری بگذارد.

سخن پایانی

سعی کنید موضوعاتی انتخاب کنید که با محتوای اصلی وب سایت شما و یا خدماتی که ارایه می دهید یکسان باشد. از تولید محتوایی که در زمینه کاری یا فعالیت شما نیست خودداری کنید. اجازه دهید گوگل و موتور های جستجو به سایت شما اعتماد کرده و باعث بهبود رتبه سئو شما در نتایج شود. امیدواریم این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته و کمک کوچکی در بهبود سئو سایت شما کرده باشد. ما در راسان وب شرکت طراحی و ب سایت با یکدیگر خواهیم آموخت و با یکدیگر پیشرفت خواهیم کرد.

چه میزان این مطلب برای شما مفید واقع شده؟

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد آرا: 4

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

2 پاسخ به “سئو مثبت 3 راه کلیدی جهت افزایش بازدید وب سایت”

  1. هادی اسکندری گفت:

    فوق العاده جامع و کامل ممنون از اطلاعات مفیدتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *