خانه  »  طراحی سایت وردپرس

طراحی سایت وردپرس

طراحی سایت وردپرس
5
(2)

طراحی سایت وردپرس چیست؟

CMC وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن‌باز و رایگان است. این سیستم به شما امکان را می‌دهد که به راحتی و بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی، وب‌سایت خود را طراحی و راه‌اندازی کنید. وردپرس به عنوان محبوب‌ترین سیستم مدیریت محتوا در جهان، به شما این امکان را می‌دهد که:

  • وب‌سایت‌های مختلفی مانند وبلاگ، وب‌سایت شرکتی، فروشگاه آنلاین و غیره را ایجاد کنید.
  • از بین هزاران قالب و افزونه رایگان و پولی برای شخصی‌سازی وب‌سایت خود استفاده کنید.
  • وب‌سایت خود را با نیازهای خود ارتقا دهید.
  • وب‌سایتی با ظاهر و عملکردی منحصر به فرد ایجاد کنید.
طراحی سایت وردپرس چیست؟

مزایای استفاده از وردپرس

به طور کلی وردپرس و طراحی سایت با این سیستم مدیرت محتوا مزایای بسیاری دارد. مهمترین این مزایا عبارتند از:

  • کاربری آسان: رابط کاربری وردپرس ساده و بصری است و به شما امکان می‌دهد صفحات وب خود را با استفاده از کشیدن و رها کردن عناصر مختلف، بسازید. حتی افراد مبتدی نیز می‌توانند به راحتی از این سیستم مدیریت محتوا استفاده کنند.
  • تنوع: وردپرس دارای هزاران قالب و افزونه رایگان و پولی است که می‌توانید از آن‌ها برای شخصی‌سازی در طراحی وب‌سایت خود استفاده کنید. این تنوع به شما این امکان را می‌دهد که وب‌سایتی با ظاهر و عملکردی منحصر به فرد ایجاد کنید.
  • قابلیت ارتقا: وردپرس یک سیستم بسیار انعطاف‌پذیر است که می‌توانید آن را با نیازهای خود ارتقا دهید. به عنوان مثال، می‌توانید از افزونه‌های مختلف برای اضافه کردن امکاناتی مانند فروشگاه آنلاین، فرم تماس، یا گالری تصاویر به وب‌سایت خود استفاده کنید.
  • مقرون به صرفه: وردپرس یک سیستم متن‌باز و رایگان است. به این معنی که شما نیازی به پرداخت هزینه برای استفاده از آن ندارید. فقط کافی است یک هاست و نام دامنه برای وب‌سایت خود تهیه کنید.

طراحی سایت با وردپرس و مراحل آن

اولین قدم برای طراحی سایت با وردپرس، انتخاب یک هاست و نام دامنه مناسب است. هاست فضایی است که وب‌سایت شما در آن ذخیره می‌شود و نام دامنه آدرسی است که کاربران برای دسترسی به وب‌سایت شما در مرورگر خود تایپ می‌کنند.

طراحی سایت با وردپرس و مراحل آن

نکات مهم در انتخاب هاست

فضای ذخیره‌سازی: فضای ذخیره‌سازی مورد نیاز شما به نوع وب‌سایتی که می‌خواهید ایجاد کنید بستگی دارد. پهنای باند: پهنای باند مورد نیاز شما به تعداد بازدیدکنندگانی که وب‌سایت شما دارد بستگی دارد. پشتیبانی: پشتیبانی فنی قوی از جانب هاستینگ شما بسیار مهم است. ما در راسان وب از هاست وردپرس که مخصوص این سی ام اس تهیه شده در طراحی وب سایت استفاده خواهیم کرد.

نکات مهم در انتخاب نام دامنه

  • نام دامنه باید کوتاه و به یاد ماندنی باشد.
  • نام دامنه باید مرتبط با موضوع وب‌سایت شما باشد.
  • از انتخاب نام دامنه‌های طولانی و پیچیده خودداری کنید.

طراحی قالب وب سایت

وردپرس دارای هزاران قالب رایگان و پولی است که می‌توانید از آن‌ها برای طراحی وب‌سایت خود استفاده کنید. قالبی را انتخاب کنید که با نیازها و سلیقه شما مطابقت داشته باشد. تیم طراحی وب سایت ما در راسان وب به طور کاملا اختصاصی قالب شما را طبق نیازها و سلیقه شما طراحی خواهد کرد. در طراحی قالب اختصاصی برند، رنگ سازمانی تمامی آنچه که نیاز کارفرما باشد لحاظ خواهد شد. لازم به دکر است که بعد از اتمام کار طراحی وب سایت با وردپرس و تحویل آن به کارفرمایان عزیز این قالب ها جای توسعه داشته و هر زمان که درخواست امکان جدیدی از طرف مشتریان و کابران ما باشد بر روی قالب وب سایت لحاظ خواهد شد.

نکاتی که در طراحی سایت وردپرس در قالب آن رعایت می شود عبارتند از:

  • به نیازهای خود توجه کنید: قبل از شروع و سفارش طراحی سایت وردپرس، به نیازهای خود فکر کنید. چه نوع وب‌سایتی می‌خواهید ایجاد کنید؟ چه امکاناتی برای وب‌سایت خود نیاز دارید؟
  • از قالب‌های و افزونه‌های معتبر استفاده کنید: از قالب‌ها و افزونه‌هایی استفاده کنید که توسط توسعه‌دهندگان و طراحان سایت معتبر ارائه شده باشند. این کار به شما کمک می‌کند تا از امن و قابل اعتماد بودن وب‌سایت خود اطمینان حاصل کنید.
  • وب‌سایت خود را به طور مرتب به‌روزرسانی کنید: وردپرس به طور مرتب به‌روزرسانی می‌شود. برای حفظ امنیت و عملکرد وب‌سایت خود، باید آن را به طور مرتب به‌روزرسانی کنید.
  • از وب‌سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید: به طور مرتب از وب‌سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید تا در صورت بروز مشکل، بتوانید آن را به حالت قبل بازگردانید.

پشتیباتی سایت وردپرس

پشتیبانی طراحی سایت وردپرس به مجموعه اقداماتی گفته می‌شود که برای حفظ و ارتقای عملکرد وب‌سایت شما انجام می‌شود. این خدمات شامل موارد مختلفی مانند رفع خطاها، به‌روزرسانی‌ها، امنیت، سئو و … می‌شود.

چرا در طراحی سایت وردپرسی به پشتیبانی نیاز دارید؟

  • حفظ و ارتقای عملکرد وب‌سایت: وب‌سایت شما برای اینکه به طور صحیح و روان کار کند، به نگهداری و مراقبت نیاز دارد.
  • امنیت: وب‌سایت‌های وردپرسی در معرض خطر هک و حملات سایبری هستند. خدمات پشتیبانی به شما کمک می‌کند تا وب‌سایت خود را ایمن نگه دارید.
  • سئو: سئو به شما کمک می‌کند تا رتبه وب‌سایت خود را در موتورهای جستجو مانند گوگل افزایش دهید. خدمات پشتیبانی می‌تواند به شما در بهینه‌سازی وب‌سایتتان برای موتورهای جستجو کمک کند.
  • به‌روزرسانی‌ها: وردپرس و افزونه‌های آن به طور مرتب به‌روزرسانی می‌شوند. برای حفظ امنیت و عملکرد وب‌سایت خود، باید این به‌روزرسانی‌ها را به طور مرتب انجام دهید.
  • رفع خطاها: ممکن است در حین کار با وب‌سایت خود با خطاهایی مواجه شوید. خدمات پشتیبانی می‌تواند به شما در رفع این خطاها کمک کند.

انواع خدمات پشتیبانی درطراحی سایت وردپرس

ما در راسان وب در طراحی سایت وردپرس بعد از اتمام پروژه همواره پشتیبان شما خواهیم بود.

  1. پشتیبانی فنی: شامل رفع خطاها، به‌روزرسانی‌ها، امنیت و …
  2. پشتیبانی محتوایی: شامل تولید محتوا، سئو و …
  3. پشتیبانی طراحی: شامل طراحی صفحات وب، دسته بندی ها و آمورش کلی جهت کار با پنل

هزینه و قیمت طراحی سایت وردپرس

قیمت طراحی سایت وردپرس به عوامل مختلفی بستگی دارد که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع وب‌سایت: قیمت طراحی سایت‌های مختلف مانند وبلاگ، وب‌سایت شرکتی، فروشگاه آنلاین و … با یکدیگر متفاوت است.
  • پیچیدگی وب‌سایت: هر چه وب‌سایت پیچیده‌تر باشد، قیمت طراحی آن نیز بیشتر خواهد بود.
  • قابلیت‌ها و امکانات: قیمت طراحی وب‌سایت‌هایی که دارای امکانات و قابلیت‌های بیشتری هستند، بیشتر خواهد بود.
  • قالب و افزونه‌ها: قیمت قالب‌ها و افزونه‌های نیز می‌تواند بر قیمت نهایی طراحی سایت تاثیر بگذارد.
نمونه کار طراحی سایت با وردپرس | قیمت طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت فروشگاهی و شرکتی با wordpress

تیم راسان وب به صورت کاملا حرفه ای و اختصاصی طراحی سایت فروشگاهی و شرکتی را با وردپرس انجام می دهد. اگر به دنبال راه اندازی فروشگاه آنلاین خود هستید به راحتی می توانید با مشاورین ما در تماس بوده و فروش و کسب و کار خود را به صورت آنلاین آغاز نمایید.

وردپرس یکی از انواع CMS های محبوب متن باز است که توسط توسعه دهندگان برنامه نویسی شده است طراحی سایت با این سی ام اس به دلیل داشتن افزونه ها و همچنین راحتی کار توسط کاربران بسیار محبوب است و به راحتی می توان انواع وب سایت ها را با wordpress طراحی کرد.

بسیار از کابران و کارفریان بر این باورند که طراحی سایت با وردپرس امنیت ندارد. در جواب باید گفت wordpress یکی از محبوبترین CMC هایی است که به طور مداوم هسته داخلی آن توسط توسعه دهندگان آپدیت می شود. بیش از 90 درصد وب سایت ها در ایران از سیستم مدیریت محتوا در طراحی سایت خود استفاده می کنند. شرکت مایکروسافت قسمت خبری وب سایت خود را با وردپرس طراحی کرده است. بسیاری دیگر از شرکت های بزرگ نظیر نیویورک تایمز، تویوتا، Spotify، اسکایپ، Blender در طراحی سایت از وردپرس استفاده کرده اند.

قیمت طراحی وب سایت با وردپرس به عوامل زیادی نظیر تعداد صفحات، امکانات سایت، نوع وب سایت بستگی دارد. یکی از عومل مهم در تعین قیمت نوع وب سایتی است که طراحی می شود. به طور مثال قیمت طراحی سایت فروشگاهی، شرکتی و خدماتی هریک دارای قیمت مخصوص خود است. و هر کدام پیچیدگی خاص خود را در طراحی دارد.

چه میزان این مطلب برای شما مفید واقع شده؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 2

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.